Przedwakacyjna promocja na poradniki – tylko 3 dni

Poradnik - Magia głębi ostrości i ozdobnego rozpraszania tła

Wakacje już za kilka dni. Być może będziesz gdzieś wyjeżdżał i robił tam zdjęcia. Pomyślałem sobie, że może przyda Ci się mój poradnik Magia głębi ostrości i ozdobnego rozpraszania tła. Zebrał on już kilkadziesiąt bardzo pochlebnych opinii. Aby ułatwić Ci dostęp do niego, postanowiłem obniżyć bardzo mocno jego cenę. Dodaję do niego jeszcze jako bonus poradnik “Jak wykorzystać filtr polaryzacyjny”.

Zawarte w ebookach porady będziesz mógł od razu wykorzystać przy robieniu własnych zdjęć. Zrozumienie i panowanie nad głębią ostrości, to klucz do wielu udanych fotografii. Nawet jeśli ten termin jest dla Ciebie zupełnie obcy, to po przeczytaniu ebooka staniesz się ekspertem w tym zakresie.

Jest w nim wszystko, to co musisz wiedzieć by kreatywnie wykorzystywać małą lub dużą głębię ostrości, odległość hiperfokalną i/lub tworzyć nieskończoną głębię ostrości. By ciekawie rozmywać tło i kreować ozdobny bokeh. Ale to nie wszystko.

Poradnik - Jak wykorzystać filtr polaryzacyjny

Obecnie pracuję nad nową, rozszerzoną wersją ebooka o praktycznym wykorzystaniu filtrów polaryzacyjnych i światła spolaryzowanego. Ukaże się on w połowie lipca. Wtedy też będzie on dostępny w sklepie jako osobna pozycja do kupienia. Nie będzie już bonusem. Jednak wszystkie osoby, które do tego czasu zakupią poradnik Magia głębi ostrości i ozdobnego rozpraszania tła dostaną za darmo to nowe, rozszerzone wydanie. Nowe wydanie poradnika o filtrach polaryzacyjnych otrzymają również osoby, które kupiły już wcześniej ebook o głębi ostrości. Wysyłkę zrobię jak tylko nowa publikacja będzie gotowa.

Teraz skorzystaj z okazji i kup poradniki. Promocyjna cena tylko do piątku 29 czerwca br.

Opisy zawartości obu poradników znajdziesz na stronie sklepu Magia głębi ostrości i ozdobnego rozpraszania tła. Tam też możesz go kupić i/lub przeczytać opinie osób, które już go kupiły.

Oczywiście możesz nie skorzystać z promocji, ale wtedy stracisz okazję wejścia w posiadanie dwóch wyjątkowych poradników.

Przejdź do sklepu

Jedna myśl nt. „Przedwakacyjna promocja na poradniki – tylko 3 dni”