To już ostatnie godziny promocji na poradniki i ściągi fotograficzne przed likwidacją sklepu

Zapraszam do skorzystania ostatniej promocji w obecnym sklepie. Będę zmieniał sposób sprzedaży moich poradników. W związku z tym zamykam obecny sklep i do czasu uruchomienia nowej platformy nie będzie możliwości ich zakupu.

Obniżone ceny poradników i ściąg fotograficznych dostępne są do północy, 12 stycznia 2023 r. Następnego dnia rano zostanie zamknięta możliwość składania zamówień.

Do końca stycznia br. strona sklepu będzie dostępna, ale już bez możliwości składania zamówień. Będzie więc można spokojnie pobrać zamówione materiały na własny komputer. Jeśli z jakichś powodów potrzebujesz dostępu do pobrania plików w dłuższym terminie, napisz do mnie.

  • 12 stycznia — koniec promocyjnych cen,
  • 13 stycznia rano — zakończenie sprzedaży, brak możliwości zamawiania produktów w sklepie
  • 31 stycznia — do tej daty działają skrypty sklepu i można pobierać zakupione pliki
  • po 31 stycznia w sprawie złożonych zamówień można kontaktować się ze mną za pomocą danych podanych na stronie https://oziemblewski.com/kontakt/

Obniżone ceny poradników i ściąg fotograficznych są widoczne w sklepie.
Serdecznie zapraszam.

Zobacz to na stronie https://sklep.fotodc.pl


W tej promocji między innymi:

Magia nocnych zdjęć

Okładka - Magia nocnych zdjęć

Poradnik Magia nocnych zdjęć. O nim Lucjan Gajewski napisał: Bardzo dobry poradnik, polecam wszystkim tym którzy chcą zgłębić tajniki nocnego fotografowania.

Ebook „Magia nocnych zdjęć” jest o tym, jak przygotować się do nocnego fotografowania. Dowiesz się z niego, jak ustawiać aparat i naświetlać ostre zdjęcia w słabym lub silnie kontrastowym świetle. Zdjęcia nocne dają Ci możliwość pokazania czegoś w zupełnie inny sposób niż za dnia. Ciekawe obiekty możesz przemienić w jeszcze bardziej atrakcyjne, a rzeczy zwykłe możesz pokazać jako niezwykłe. Jest tu dużo miejsca do rozwoju własnej kreatywności i zdobywania doświadczeń fotograficznych.

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii oraz pełny opis ebooka

Ściągi fotograficzne

Ściągi fotograficzne

Ściągi fotograficzne. O nich „ewap” napisała: Polecam Ściągi… Wydrukowałam i zafoliowałam, dzięki temu mogę nosić przy sobie i korzystać w trakcie wycieczek, bez względu na pogodę. Bardzo dużo przydatnych informacji w wersji skróconej.

Ściągi fotograficzne, to najważniejsze informacje pokazane w sposób uporządkowany i skondensowany. W sposób możliwie jak najbardziej zrozumiały przy użyciu krótkich opisów, zdjęć i ilustracji. Możesz je wydrukować lub wgrać na tablet, lub smartfon, by mieć je zawsze pod ręką. Ściągi możesz wykorzystać do nauki fotografii, usystematyzowania jej podstaw lub do bardzo szybkiego przypomnienia tego, co już wiesz i praktycznego wykorzystania w czasie fotografowania. Dzięki temu efektywniej wykorzystasz swój czas i możliwości związane z określonym motywem fotograficznym.

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii, pełny opis i sposoby ich wykorzystania

33 eksperymenty fotograficzne

Ebook - 33 eksperymenty fotograficzne

Ebook 33 eksperymenty fotograficzne. O nim „RGB” napisał: Polecam. Bardzo ciekawe pomysły. Szczegółowo opisane jak zrobiono każde zdjęcie i na co należy zawracać uwagę.

Jest wiele sposobów na twórcze wykorzystanie aparatu. Nie musisz nawet wychodzić z domu, by poczuć radość fotografowania i satysfakcję ze zrobionych zdjęć. Zapraszam do zapoznania się z ebookiem „33 eksperymenty fotograficzne”. Prezentuję w nim przepisy na zdjęcia, które możesz zrobić właśnie w domu. Część z nich jest zupełnie prostych i szybkich do wykonania, przy innych trzeba się trochę więcej natrudzić i wykorzystać dodatkowe akcesoria. Będziesz więc mógł lub mogła ciekawie spędzić czas, a przy okazji lepiej poznać możliwości aparatu oraz korzystania z różnego sposobu oświetlania. Poznaj nowe sposoby na ciekawe kadry.

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii oraz pełny opis ebooka

DIY – akcesoria fotograficzne

DIY akcesoria fotograficzne

Ebook DIY – akcesoria fotograficzne dla oszczędnych. O nim Lech Kuberski napisał: To jest już kolejny poradnik, który czyta się z wielkim zainteresowaniem. Zawiera wiele informacji, o których dotąd nie wiedziałem. Dziękuję i polecam wszystkim.

Jeśli myślisz, że aparat fotograficzny wystarczy Ci do robienia zdjęć, to masz rację. Zasadniczo on wystarcza. Jednak jak każde narzędzie ma on swoje ograniczenia i w pewnych okolicznościach okazuje się, że potrzebujesz czegoś jeszcze. Są to różnego rodzaju akcesoria. Możesz je kupić, ale jeśli wolisz zaoszczędzić, to lepiej zrobić je samemu. O tym jest ten ebook. Akcesoria fotograficzne poszerzają możliwości. Dzięki nim uzyskasz większą różnorodność kadrów. Pozwolą Ci wykonać inne niż standardowo zdjęcia. W niektórych sytuacjach są niezbędne, a w innych po prostu ułatwiają fotografowanie.

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii oraz pełny opis ebooka

Ekspozycja – Barwa – Ostrość

okladka - Ekspozycja - Barwa - Ostrość

O ebooku Ekspozycja – Barwa – Ostrość Maria Serwińska napisała: Doskonała pomoc dla chcących się doskonalić amatorów fotografowania. Mnóstwo praktycznych porad, dziesiątki przykładów pozwalających praktycznie ocenić zmiany ustawień aparatu i w zależności od zamierzonego efektu lepiej balansować pomiędzy czasem, przysłoną, czułością… Dziękuję w imieniu wiernych czytelników – polecam niezdecydowanym, warto zainwestować.

Prace nad ebookiem zapoczątkowała ankieta, którą przeprowadziłem w styczniu 2016 roku. Dotyczyła ona problemów z robieniem zdjęć. Pytałem w niej między innymi o tematy, które powinienem opisać oraz o największe problemy związane z fotografią. Otrzymałem 1185 odpowiedzi. Spora część zgłaszanych problemów powtarzała się. Zebrałem je razem i wyodrębniłem grupy zagadnień. Okazało się, że dla początkujących fotografów problemem jest między innymi robienie ostrych zdjęć. Bardzo duża grupa pytań dotyczyła też ekspozycji. Pojawiały się również pytania o ustawienia aparatu, a w tym o balans bieli. Te właśnie zagadnienia wziąłem na warsztat w pierwszej kolejności. Opisałem je i zebrałem w jednej publikacji. Znajdziesz w niej odpowiedzi na najczęściej stawiane pytania przez początkujących fotografów.

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii oraz pełny opis ebooka

Magia czasu migawki

Magia czasu migawki

Magii czasu migawki Mirosława Dubiecka napisała: Dziękuję za przesłanie e-booka. Długo się zastanawiałam nad kupnem, ale teraz wiem, że dokonałam dobrego zakupu. Książka jest dobrym źródłem informacji nie tylko dla początkujących. Kilka porad już wcieliłam w swoje amatorskie fotografowanie i są dobre efekty. Dziękuję i pozdrawiam.

Czy zastanawiałeś się, jak świat wygląda, kiedy go sfotografujesz przy długim czasie naświetlania, albo odwrotnie przy bardzo krótkim? Zapewne widziałeś lub widziałaś zdjęcia ze smugami świateł na drodze, gwiazdami na niebie, ze strumieniem jak mleko, z ogniem lub wodą uchwyconymi w ułamku sekundy, kiedy tworzą niesamowity obraz. Czy chcesz podjąć wyzwanie i samemu zrobić takie zdjęcia? Chcesz poznać sekrety zdjęć pokazujących ruch lub zamrażających go w ułamku sekundy?

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii oraz pełny opis ebooka

Sekrety światła

Sekrety światła

Sekretach światła Dariusza Buksy napisał: Rysowanie światłem; słońce, lampa błyskowa, uliczne światła… o tym wszystkim pisze Przemek w swojej książce. I nie tylko. To znakomita pozycja szeregująca wszystkie fakty i mity dot. światła w fotografii. Cieszę się, że już ją mam – polecam też i Tobie 😉

Po prostu bez światła nie ma zdjęcia. To wie każdy. Światło jest więc tą „materią”, która definiuje fotografię. Jeśli źle dobierzesz lampę lub ustawisz się do słońca, to nawet super program graficzny nie pomoże. Teraz z perspektywy czasy widzę, jak proste błędy kiedyś popełniałem, ile zdjęć zmarnowałem z braku odpowiedniej wiedzy o świetle. Zrozum więc światło i zacznij je wykorzystywać do tworzenia wspaniałych zdjęć. Ta publikacja Ci w tym pomoże.

Przygotowałem więc dla Ciebie poradnik o świetle i oświetlaniu w fotografii. Ten temat to chyba najbardziej złożone zagadnienie, jakie do tej pory opisywałem. Problem ze światłem polega na tym, że widzimy tylko efekty jego działania. W normalnej sytuacji przecież nie widać, jak promienie światła wychodzą z lampy, odbijają się, rozpraszają, ponownie się odbijają. Jak zmieniają kolor po odbiciu od barwnej powierzchni i mieszają się z tymi odbitymi od innej itd. Tak więc światło to szereg zagadnień, które zachodzą, a my widzimy tylko ich efekt. Mimo że temat nie jest prosty, to po przeczytaniu ebooka zrozumiesz istotę światła.

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii oraz pełny opis ebooka

Jak skutecznie wykorzystać filtr polaryzacyjny

Filtr polaryzacyjny

O ebooku Jak skutecznie wykorzystać filtr polaryzacyjny Andrzej Bożek napisał: Wiedzę można mieć ogromną na różne tematy, ale trzeba mieć jeszcze dar jej przekazywania. Sposób, w jaki Ty Przemku swoją wiedzę przekazujesz i jej jakość jest na najwyższym poziomie. Ten e-book oceniam na pięć gwiazdek i polecam wszystkim zajmującym się fotografią do zapoznania się (wiedzy nigdy za dużo). Zgadzam się z Panem Zbigniewem P, że wspaniałym pomysłem są załączone linki.

Czy zdarzyło Ci się, że stosując filtr polaryzacyjny, nie zauważyłeś lub nie zauważyłaś żadnego efektu? Albo, kiedy chcąc usunąć odbicia w szybie za pomocą filtra, tylko niewielka część z nich została osłabiona? Nie musi to wcale świadczyć o tym, że filtr nie działa. Po prostu jego skuteczność zależy od kilku czynników i trzeba się nauczyć jak go poprawnie używać. Kiedyś dostałem taką wiadomość od czytelnika bloga „Jestem posiadaczem obiektywu IRIX 15 i kilka dni temu zakupiłem filtr polaryzacyjny firmy NISI o średnicy 95 mm. Filtr był drogi tj. 480,00zł, ale jak na razie to efekty mam mizerne. Filtr jakby nie „działał” i zdjęcia są blade, bez wyraźnych zabarwień nieba i zieleni. Wszystko wskazuje, że gdzieś popełniam błędy i dlatego foty nie są ciekawe.” Dlatego w publikacji opisuję wszystko, co musisz wiedzieć, by od razu zacząć go wykorzystywać. Poznasz jego wszystkie sekrety i zaczniesz z powodzeniem wykorzystywać.

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii oraz pełny opis ebooka

Magii głębi ostrości i ozdobnym rozpraszaniu tła

Magia głębi ostrości i ozdobnego rozpraszania tła

Magii głębi ostrości i ozdobnym rozpraszaniu tła Tomasz Płatkowski napisał: Czytałem wiele poradników i często byłem zadziwiony, jak można opisywać rzeczywistość językiem kompletnie niezrozumiałym – „Magia głębi ostrości i ozdobnego rozpraszania tła” to książka z przeciwnego bieguna – opisuje zagadnienia fotograficzne w sposób jasny, prosty, wyjątkowo zrozumiały i przyswajalny. Polecam wszystkim interesującym się fotografią.

Człowiek ma tę własność, że otaczający świat widzi ostro. Czasami tylko do tego potrzebuje okularów :). Soczewka w oku automatycznie dostraja ostrość do odległości, w jakiej znajduje się obserwowany obiekt. Mózg to zapamiętuje i jeśli spojrzymy gdzie indziej to i tak w pamięci pozostaje ostry obraz. Dzięki temu całe nasze otoczenie widzimy jako ostre. W fotografii może być inaczej. Możesz kształtować głębię ostrości i pokazać świat zupełnie inaczej. Dzięki tej publikacji zyskasz nowe spojrzenie, dostrzeżesz więcej sposobów na pokazanie tego, co widzisz. Będziesz mógł/mogła robić więcej ciekawych zdjęć. Poznasz nowe możliwości. Nie trać wiec okazji do zdjęć i zacznij rozpoznawać potencjał fotograficzny miejsca tam, gdzie mniej doświadczeni tego nie widzą.

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii oraz pełny opis ebooka

Jak robić zdjęcia portretowe z lampą na aparacie?

Portret z lampą na aparacie

O publikacji Jak robić zdjęcia portretowe z lampą na aparacie? Mariusz Panek napisał: Jak wszystkie poradniki autorstwa pana Przemka tak i ten jest dla mnie rewelacyjny, super sprawa dla samouka, polecam.

Reporterska lampa błyskowa przypięta do body aparatu to praktyczne źródło światła. Zmiana ustawienia głowicy takiej lampy daje Ci możliwość stworzenia bardzo ładnego oświetlenia do portretu. Wystarczy, że poszukasz czegoś, od czego będziesz mógł lub mogła odbić to światło. Dzięki temu łatwo stworzysz tymczasowe studio fotograficzne bez większego nakładu sił i środków. W tej publikacji pokażę Ci, jak wykorzystać zewnętrzną lampę błyskową, wpiętą w sanki aparatu, do robienia efektownych zdjęć portretowych. Jedynym warunkiem jest posiadanie lampy z ruchomą głowicą.

>>> Kliknij i zobacz więcej opinii oraz pełny opis ebooka

3 komentarze do “To już ostatnie godziny promocji na poradniki i ściągi fotograficzne przed likwidacją sklepu”

  1. Witaj Przemku!
    A jak tylko zmiana to ok… już myślałam, że w ogóle zamykasz sklep….
    Mam wszystkie Twoje poradniki i kurs i ściągi fotograficzne… wszystkie są doskonałą inspiracją do nowych pomysłów na zdjecia…
    Pozdrawiam serdecznie Helena

    1. Dziękuję za zakup poradników.
      Tak. Zamykam obecny sklep. Zacząłem tworzyć nową stronę, która nie tylko będzie obsługiwać zamówienia, ale też będzie platformą edukacyjną z materiałami dostępnymi on-line. Treści zawarte w ebookach będą więc dostępne nie tylko w postaci plików PDF, ale również na platformie. Będzie to dawało dodatkową możliwość przeglądania ich na małych ekranach telefonów. Co było do tej pory niepraktyczne ze względu na ograniczenia formatu PDF. Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko skonfigurować. Będą też dodatkowe ułatwienia, ale co będzie w ostatecznej postaci, to się okaże.

Co o tym sądzisz? Zostaw komentarz